שאלה חשובה, זכויות יוצרים:
אלהן, אני עובדת בעמותה וכחלק ממודעה אנחנו רוצים להשתמש בתמונה שאחד מהצוות צילם.
התמונה היא של רחוב עם גרפיטי (הגרפיטי נעשה מתוך פרוייקט עירוני באישור)
התמונה עברה מניפולציות ופילטרים.
השאלה היא כזאת:
האם אמן הגרפיטי יכול לתבוע אותנו?
האם מותר להשתמש בתמונה?
או שזה כמו לצלם ביניין והאדריכל לא יכול לתבוע על זכויות יוצרים? (אגב בצרפת האדריכל יכול.
או שמישהו יכול להפנות אותי למישהו שידע....