שלום
הכנתי קובץ באילוסטריטור הכולל תמונות אחרי שהכנתי אני רוצה לערוך את התמונות בפוטושופ יש דרך לעשות edit דרך האילוסטריטור ואז זה להכנס לפוטושופ וכשאני שומרת זה נשמר לי מיד באילוסטריטור, עשיתי את זה בעבר ואני לא זוכרת איך. וגם אולי זה גרסה מתקדמת יותר של אדובי?
תודה רבה על העזרה