שלום
זאת כבר פעם שנייה שזה קורה לי, חיברתי את הוואקום
והוא נמצא על מצב מגע, כך שעם האצבע אני מזיז את הסמן , כל הכפתורים עובדים אבל העט עצמו לא מזוהה.
זה קרה לי כבר ואין לי מושג מה עשיתי שזה הסתדר
אוסיף רק שלא נפתח לי התיבת פיולות של הוואקום
למישהוהיא יש רעיון
תודה