היי אני סטודנטית שמתחילה שנה ג, קיבלתי הצעת עבודה לעשות למישהי המתעסקת בספורט- לוגו, פליירים, פוסטים לפייסבוק ושלט כניסה למקום. אני לא יודעת כמה לדרוש כי זה הרבה עבודה מצד אחד ומצד שני אני עדין סטודנטית ולכן לא אוכל לדרוש יותר מדי.. אשמח לעזרתכם לדעת בערך מה יהיה פייר לדרוש לשני הצדדים. תודה לכולם =)