שלום, מקווה שזה המקום הנכון.
חברה שלי בת 28, עשתה עליה לפני שנה ממוסקבה.
למדה ניהול ארגוני ופרסום, אך מסיבות כלכליות לא עבדה בתחום הפרסום אלא בתחום הניהול והארגון/לוגיסטיקה.
כעת היא חושבת על הסבה מקצועית (משיקולי קריירה ואפשרויות להתפתח מקצועית), ואחת האופציות היא תחומים כמו פרסום דיגיטל, עיצוב חוויית משתמש (UX/UI) וכדומה.
היא מוכנה להשקיע בלימודים עד שנתיים, וחשוב לה שהעבודה תכלול גם עבודה ואינטראקציה עם אנשים ולקוחות, ולא רק מול מחשב.
כמובן שאפשרויות קידום ושכר בעתיד זה גם פקטור.
האם יש המלצות לקורסים/בתי ספר לעיצוב/פרסום שיהיו מקיפים, מקצועיים ופרקטיים?
כרגע ידוע לנו על תואר שני בתקשורת וניו מדיה של הבין תחומי, אבל לא יודעים עד כמה זה פרקטי.
אופציה שניה היא קורסים בעיצוב גרפי/אפיון חוויית משתמש של מספר חודשים (4-9) במקומות כמו ג´ון ברייס או שנקר.
אשמח לכל עיצה/דעה, תודה.