התקנתי מחדש אינדיזיין אילוסטרייטור ופוטושופ במחשב, ומאז יש לי בעיות עם הזכרון בכונן c.
התוכנות הותקנו על e אבל הן שומרות קבצים זמניים בכונן c וממלאות אותו עד שעולות לי אזהרות שאין יותר מקום בכונן ומתחילות המון בעיות במחשב (לא ניתן לשמור קבצים או להדפיס.)
ביררתי אצל טכנאי מחשבים שאמר שהזכרון במחשב שלי לא מסודר בצורה מאוזנת ושיש תוכנה שיכולה לסדר את זה (המליצו לי לא לנסות להתעסק עם זה לבד) ..
השאלה שלי היא - איך אני משנה בתוכנות את האפשרות לשמור את התיקיות הזמניות לכונן e ולא ל c .. אני מניחה שככה אני אפתור את הבעייה לבנתיים...