אני מעוניין להרשם ללימודי עיצוב גרפי תוך דגש על עיצוב אתרים
מברורים שעשיתי ישנם שלושה מקומות שאני מתלבט ביניהם-סטודיו 6b,קונספט ומכללת סלע.
אשמח אם "המומחים" יעזרו לי לגבש החלטה ובנוסף מה חשוב באמת בכל העיניין הקשור במקום הלימודים?
ועוד-בתור אחד שאין לא ניסיון בתחום,אלא בחשיבה יצירתית,דימיון רב וציור.מה דעתכם?