הי חברים
אני משתתף בתחרות עיצוב בין לאומית בארצות הברית והגעתי למועמדים הסופיים
אני המועמד היחידי מישראל!!! הזוכה ייבחר על-פי הצבעות הגולשים אז בבקשה בבקשה תשקיעו 5 דקות, כנסו ללינק שמצורף כאן,
http://www.core77.com/gre
energadgets/entry.php?pro
jectid=28
זה יכניס אתכם ישירות למוצר שלי bware
שם יש לכם אופציה לבחור - vote-. כל אחד יכול לבחור רק פעם אחת מהמחשב שלו אז אם בא לכם תעבירו את זה הלאה לחברים שלכם, זה מאד יעזור
תודה!!!