אני מהפורם המקביל, רוצה לשלוח עבודה לחיתוך בשטאנצ הדפסה ותפירה
השרטוטים לשטאנצ צריכים לבוא בפורמט מסוים?
רגילה לעבוד על סוליד או ריינהו, לא ככ שולטת באילוסטרייטור. האם זה משנה?
האם הקובץ להרפסה ולחיתוך יכול להיות אותו קובץ?
מישהו ממליץ על מפעל מסוים שעבד איתו במרכז?