אני מתלבטת לגבי שינוי מקצועי...
בעבר למדתי גרפיקה אבל אז שיניתי לעיצוב פנים...סיימתי בהצלחה את לימודיי ועבדתי מספר שנים בתחום...מסיבות אי איילו ואחרות אני רוצה לשנות וללמוד עיצוב ובניית אתרים - תקשורת חזותית.
רציתי לדעת כמה השוק רווי ואייך מתחילים... האם אחרי הלימודים עובדים קודם במשרד או שמה אפשר לפתוח עסק עצמאי???
איפה כדיי ללמוד...
תודה מראש לעונים ולעונות...