אנשים אני צריך את עזרתכם.
לפני כשבוע הייתי בפגישת יעוץ ב"החממה".
התרשמתי לטובה וישנו שני מסלולים אחד לתואר ואחד אותו דבר קורס עם תעודה הנמשך שנתיים (אני מעונין בקורס)
המקום הוא חדש, ופועל שנתיים כרגע שאין עוד בוגרים, והייתי מעונין לדעת אם מישהו לומד שם או שמע על מקום מבחינת תכנים ואופן העבודה.
תודה מראש לכל המגיבים.