אהוי!
לתשומת לבכם יוצרים יקרים.
שמי עמית טישלר, אני בוגד המחלקה לאנימציה בבצלאל- ירושלים. אני משתתף בתחרות סרטי אנימציה בינלאומית שנתית של אתר aniboom.
סרט הגמר שלי, born to be dead, או בעברית- בורן טו בי מת, מועמד בתחרות. אני מהמזוכיסטים שעדיין נשארים כחסידי האנימציה הקלאסית הדו ממדית, אז דחיפה קטנה ללא ספק תוכל לתרום לקריירה שלי :)
מקווה שתצפו ואם נהנתם- מקווה שגם תדרגו. השקעתי בו שנה של גהנום מחיי, מה שעשוי להסביר את העלילה עצמה.
בכל מקרה, הנה הסרט עצמו:
http://www.aniboom.com/vi
deo/283773/born-to-be-dea
d
זכיה בתחרות יכולה להיות פוש רציני בשבילי כיוצר ישראלי עצמאי, אודה לכם רבות על התמיכה! מקווה שתהנו מהצפיה! :)
בתודה מראש.
עמית