אנו שמחים לבשר על פתיחת פורום "תקשורת חזותית / עיצוב גרפי" !
הפורום מצטרף לקבוצת הפורומים המקצועיים באתר שנועדו לסייע לאנשי הקהילה המקצועית ולקהל הרחב לקבל מידע ולשתף רעיונות בתחומי הפעילות השונים.
פורום תקשורת חזותית / עיצוב גרפי אשר ינוהל ע"י תומי קלמנטס ודוד ברקוביץ - מעצבים בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית - ויצו חיפה, יעסוק בתחום הרחב ובנגזרותיו.
אנו מקווים כי קהילת המעצבים הגרפיים / תקשורת חזותית - תמצא בפורום זה בית חם.
בהצלחה !
איתי אלמוג-בר
מנהל אתר ארכיג´וב