היי כרמית,
תודה שהחזרת לי תשובה . בעיקרון אני דובר רק אנגלית ברמת שפת אם .הכיוון שלי הוא אדריכלות בניין.זה משהו שאני חייב לעשות ,אני פשוט יודע שאני יהיה טוב בזה!! בארץ התנאי קבלה בשמיים ולכן אני מנסה את חו"ל, למרות שלפי מה שאת אומרת אז הסיכויים שלי ללמוד בחו"ל הם דיי מופרחים בגלל עניין הכסף!מה עם בריסל?יש שם לימודים באנגלית? האם השכר לימוד בבריסל יותר זול משאר אירופה?