היי כרמית!מה המצב?
אני מנסה לברר קצת על לימודי אדריכלות בחו"ל(לא סגור על אף מקום עדיין).
עד היום כל מה ששמעתי על לימודים בחו"ל זה שהתנאי קבלה הם טובים יותר מאשר הארץ וששכר הלימוד נוא נמוך. למרות זאת, בינתיים כל אוניברסיטה שאני נכנס אליה מוכיחה הפוך. שכר הלימוד נורא גבוה !
אשמח אם תוכלי לכוון אותי או לייעץ לי באשר למה לעשות ואיך להתחיל להריץ את הגלגלים.
תודה
אלעד