הי גדי,
אין ספק (ב 100%) שניתן לבצע הדמיות "מרחוק", הבעיה היא בעצם קבלת העבודה מלכתחילה...
אתה יכול לפרסם עצמך באתר שלך ו/או באתרים כמו ארכיג´וב, יש כאלה שיפנו אליך ותוכל לשלוח להם תיקי עבודה דיגיטליים,
אבל יש כאלה שלא יפנו ואליהם אתה צריך להגיע בדרך אחרת. (כמו תאום פגישה פיזית והצגת עבודות).
הקיצר - אם תבנה לעצמך אתר ברור ומושך ותפרסם אותו ללקוחות הרלונטיים, יהיו כאלה שיחזרו אליך, אבל קח בחשבון שרבים ירצו גם פגישה...
יכול להיות שתוכל ליצור שת"פ עם משרד הדמיות מקומי ולבצע עבורם פרויקטים ב outsourcing.
ד"א - יש גם את ענין חשבונית המס - בלי זה לא תוכל לעבוד עם עסקים.
בהצלחה.