כן אני בטוחה במאה אחוז כי אני נמצאת באילטיה כבר 7 שנים ואפשר לעבוד! לגבי התמחויות אני לא ממש יכולה לעזור לך כי אין לי מושג, אני התחלתי פה מהתחלה אז אין לי הרבה מושג. גם המוסדות היחידם שאני מכירה הם חלק המאוניברסיטה ולא נראה לי שאפשר לעשות תואר שני בנפרד....אני לא בטוחה אז אל תיקחי אותי במילה