אם יש לך הזדמנות ויש לך אזרחות בריטית או אירופאית - לכי על זה בלי לשאול פעמיים.
מנסיון של חיפוש עבודה לאחרונה- מה שהכי עובד, כמו בארץ, זה להגיע דרך מישהו שמכיר מישהו (לאו דווקא קשרי משפחה עבותים, מספיק שתכירי מישהו שיקשר בינך לבין המשרד שבו את רוצה לעבוד).
לפי מה ששמעתי יש כרגע צורך באדריכלים מוכשרים ובעלי ניסיון, אבל נסי, אין לך מה להפסיד.
יש כמה סוכנויות - כנסי לאתר ארכיג´וב המקומי...חחחח:
http://www.bdonline.co.uk/
יש שם הצעות עבודה, מאמרים בקיצור - אתר האדריכלים.יש שם נדמה לי גם קישור לסוכנויות.
שיהיה בהצלחה!