שלום רב, שמי אייל (29) והנני מעצב פנים, דקוראטור , מעצב וצובע קירות דקורטיביים, ציורי קיר בכל הסגנונות, מעצב בטקסטיל ווילונות , מערכות ישיבה ושוזר פרחים, בידי תיק עבודות נרחב וניסיון של 5 שנים בענף, רציתי לדעת כיצב אפשר להגיע לעבוד בחו"ל בתחום העיצוב פנים או עיצוב חלונות ראווה... אין לי דרכון זר ולא ויזה לארה"ב, אני מעוניין לעבוד באירופה או במזרח הרחוק....ואני דובר אנגלית ברמה טובה מאד!!! אשמח לעזרה בנושא, תודה אייל!!!