שלום!
בקרוב יהיה לי דרכון אירופאי ואעבור ללונדון.
אני יודעת אוטוקאד 2007 שרטוט תלת מימדי מעולה, ויודעת לעבוד באינבנטור (כולל בניית מודלים מכנים).
אני לא אדריכלית אמנם, אך עד עכשיו עבדתי כיד עזר במשרד אדריכלים, והם נהנו מאוד מיכולתי לייצר להם מודלים תלת מימדיים של הפרוייקטים ובמקביל להוציא תכניות עבודה, חתכים ומבטים מתכנת אינבנטור.
שאלתי היא כזאת:
האם לדעתכם אוכל למצוא עבודה דומה בלונדון?
אם כן, היכן לחפש בדיוק?
גרתי בלונדון שנה לפני שצברתי ידע זה, אז אני יזהה הפניות ספציפיות אם יש.
תודה רבה!