סטודנט (permesso di soggiorno
מקנה לך אישור עבודה ל20 שעות
, בתור אדריכל שלמד ועבד באיטליה
אני יכול לומר לך שבצפון איטליה תוכלי
למצוא עבודה אבל גם לסטודנטית
איטלקיה זה לא משתלם (שלא לדבר על מרכז
ודרום איטליה) , הדבר הכי נכון הוא להשקיע את כל המרץ בלימודים ולסיים כמה שיותר מהר (דבר לא קל בכלל) ואז לחפש עבודה או לחזור.