בימים אלה אני מסיימת תואר ראשון בעיצוב פנים, ונורא חשוב לי להתמחות במשהו, או ללמוד תואר שני, או השלמה לאדריכלות. העיקר- באיטליה. אשמח אם תוכלו לתרום לי מנסיונכם מה עדיף (משלוש האופציות), וברמה הכי בסיסית עד כמה קשה זה ללמוד בחו"ל לבד ולהסתדר. אני יודעת קצת איטלקית (גרתי שם הילדותי) ומאמינה שהשפה לא תהווה מכשול משמעותי בסיוע של לימודי חיזוק בקונסוליה. האם יש ישראלים רבים בלימודי אדריכלות ועיצוב באיטליה? עד כמה זה קשה, האם אפשר לעבוד, עד כמה יקר..
סליחה על האריכות
אשמח לתשובות אמיתיות...
תודה