אני מעצבת בעלת תואר ראשון בעיצוב תעשייתי.
אשמח לשמוע המלצות, חוויות ופרטים לגבי קורסי מסטר (לימודים של כשנה לבעלי תואר 1)בתחומים של תאורה או עיצוב חלל -תערוכות, חנויות, תצוגה , תפאורה. אני מתעניינת בעיקר באיטליה אך אשמח לשמוע המלצות,גם על מקומות נוספים באירופה.
תודה מראש
נגה