באדריכלות ובינוי ערים כמובן:)
אני סטודנטית שנה רביעית, איני מתכוונת להמשיך לשם ישירות, אולם כיוון שאני לא רוצה שדלתות יסגרו בפני בעתיד. אני מנסה לברר אם אני עומדת בתנאים או שרצוי יהיה לשפר קורסים במסגרת הלימודים.
למעשה הפרטים היחידים שאיתרתי הם של הטכניון, לפחות כרגע נראה על פניו שעדיף ללמוד בחו"ל?? אם כן, היכן הייתם ממליצים? אנגליה? גרמניה? ארה"ב?
(במחשבים אגב מסתבר שיש ממש דרוג לאוני´ הנחשבות בעולם היכן רצוי ללמוד, מי המרצים ומה האג´נדה של המחלקה - ידוע לכם אם יש משהו אפילו חלקי בהקשר לבי"ס לארכ´?)
אשמח לכל מידע רלוונטי מאיפה להתחיל ו/או הפנייות היכן לחפש.
תודה רבה מראש לכל מי שיוכל לעזור...