הי, אני סטודנטית שנה חמישית בטכניון כאשר הזדמנה לי ולבעלי הזדמנות לנסוע לבוסטון במסגרת עבודותו לשליחות של מספר שנים.
שאלתי היא האם יש אפשרות בתור אדריכלית צעירה למצוא עבודה במשרדים שם? (זאת כמובן בהנחה שכן נסדר לי ויזת עבודה איכשהו..)
כל אינפורמציה בהקשר תהיה מעולה, תודה!