קודם כל אני מברך פורום זה שקיוויתי לו - אנחנו המתיימרים...
סיימתי לימודי אדריכלות בתא לפני שנה
אני מעוניין עוד שנה-שנתיים להמשיך לימודים.
מסיבות שונות אני מעדיף באנגליה.
1. אשמח להמלצות על תואר שני באדריכלות (תאוריה, אדריכלות או אורבני). תואר שגם ייתן לי להעלות רעיונות חדשים, אך גם יתן לי בסיס נרחב יותר ובתקווה שיועיל לי הלאה במקצוע.
2. האם לאחר הלימודים ניתן להשתלב במקצוע באנגליה? אירופה? הבנתי שיש שם 3 שלבים עם סטאז´ ומבחנים כמו פה...
help :ם)