זכור לי מסמך שפורסם ע"י המשרד לאיכות הסביבה (אם אני זוכר) נכון בו הומצאו מספר הגבלות לשימוש בצמחים רעילים ואלרגניים באופן עקרוני באחריות כל מתכנן לשקול היטב שימוש בצמחים אלרגניים ורעילים בקרבה לאזורי מגורים בכלל ולאזורי משחק לילדים בפרט עדיין לא הייתי אוסר שימוש באופן מוחלט הרי אז מה הדין לגבי צמחי הבר אשר רבים מהם רעילים נאסור שימוש גם בהם. גם את ההרדוף לא הייתי מבטל באזורים אקסטנסיביים.