מירי שלום
אני חושב שהגיע הזמן לסיים את מלחמות היהודים בין כל העושים במלאכה החשובה של עיצוב הסביבה שלנו. עושה רושם שכל אחד מנסה להאחז בתחומו ולהוכיח כי הוא חשוב יותר. אין על ההוא לעסוק בזה! ועל זה לעסוק בהוא!
כך היה גם בין האדריכלים ואדריכלי הנוף במשך שנים רבות. אדריכל נוף חייב להכיר את כל תחומי עיסוקיו כולל צמחיה וזאת לא בתוקף לימודיו במוסד זה או אחר אלא בתוקף אחריותו למשתמשים.
לא הייתי רוצה ליצור בסביבה שבה לא קיימת זליגה מתחום אחד לתחום אחר, דבר התורם לדילוג בריא, להפריה הדדית ולביקורת בונה.
צריך רק לראות את השילוב שבין עבודת האדריכל לאדריכל הנוף כדוגמה המתבטאת גם באתר זה.
אז תמשיכי לתכנן גינות, ובהצלחה.
רז.