שמחתי לראות שישנה התיחסות קטנה גם לנושא גנים בתחום המכובד שנקרא אדריכלות.
משום מה ישנה נטיה בארץ להתייחס לכל מה שמחוץ למבנה בזילזול כאילו זה לא חלק מהמבנה.כאילו לא עוברים דרכו כדי להכנס למבנה.
ולמרות שיש כבר התיחסות והתפתחות עצומה בעיצוב מיבנים עדיין עיצוב הגן הוא בן חורג שבדרך כלל לא משקיעים בו...לא נשאר כסף בשבילו ...והרבה פעמים גם נותנים את השטח החיצוני לעיצוב אדריכל שלא ממש מתמצא בעיניין.
.< כבודם במקומם מונח...ושלא יעלבו ח"וח...
תשובתך לשאלת הצמחים הרעילים אינה מדויקת....אילו צמחי בר הם רעילים?כלניות?סביונים?
חמציצים?
ולידיעתך: בתקנות של מועצות מקומיות ועיריות ישנה הנחיה ברורה לגבי נטיעת צמחים רעילים בגנים הקרובים לגני ילדים ובתי ספר צמחים כגון הרדוף...דטורה..ועוד
ואסור לנטוע אותם. כאגרונומית ומעצבת גנים אשמח לייעץ בנושאים שקשורים לצמחיה..לקרקע ומים..למערכות השקיה..