תהליך קבלת רשיון לעסוק במקצוע אדריכלות טעון אישור של משרד העבודה והרווחה. לאחר שלוש שנים של עבודה במקצוע כשכיר או כעצמאי ניתן לגשת לסניף (אם אני זוכר נכון נמצא בדרך פ"ת) למלא את הטפסים הנדרשים יש לצרף המלצות משני מקורות שונים, קורות חיים בו מצויינים מקומות העבודה בהם עבדת והתפקיד אותו מילאת. הטפסים עוברים לאישור הועדה. על מנת להסיר ספק מלב הייתי פונה ישירות ליחידה המטפלת ברישוי מיקצועי בסניף משרד העבודה והרווחה ומפנה את השאלה אליהם.
נשמח אם תחכימי גם את יתר חברי הפורום. בהצלחה