שי בחייך!
הנושא רציני ושום רוחניות לא תועיל פה. בעצים לא פגעתי למרות שהיו בתוך מתווה הבית (מגרש של חצי דונם) . בחרדת קודש העתקתי את השלושה שחייבו העתקה, וחיבקתי אותם וליטפתי!!!
כשאחד לא התעורר מתרדמת החורף השני הייתי באבל!
וכשעץ נוסף התגלה כחצי מת (חצי לאורך!!!) והמליצו לי לכרות. סירבתי בכל תוקף, ועד היום הוא מחייך אלי בבקר עם הקפה.
אבל העצים חולים ואני חייבת לעזור להם.
אז אל תגחך, זה נושא רציני!
סיגל