שלום לכולם
נושא חשוב מאין כמוהו העליתם. ואשמח אם משהו יפרט ויסביר לי מה הן התכניות ובאיזה שלב נמצא הפרוייקט.
אני "גדלתי " בירקון , חתרתי שם שנים
(זבולון, מועדון השייטים) והמקום שהיה תמיד מקסים בעיני, חשוב לי מאוד.
מבלי לדעת מה מיקום הגשר המיועד, ברצוני לענות לשמר. אל תציע דברים לא רלוונטים. להעביר את צופי ים???
לא מעשי. שאלה של קניין וכספים שלא נראה לי שיש.
חבל שמשקיעם בתכנונים שנראים טוב מבלי להתחשב באוכלוסיה הטבעית של הירקון.
השייטים למועדוניהם הם כמו ה"נייטיבס" של המקום, והם חיים שם כל הזמן בהרמוניה עם הטבע...
שבת שלום לכולם.