הי רז,
יתכן שצריך להיות כנים וישירים בנושא השכר בתחום ולהודות ששכר אדריכל נוף מתחיל הוא בסביבות 5000-4000 ושקשה לראות את גרף השכר מתרומם במהירות כשכיר.
אולי זה גורם מרתיע לגבי אנשים שמתלבטים היום האם ללמוד את התחום אך תחשוב על עצמך, לו היית היום עומד בצומת הדרכים של לפני שמונה-תשע שנים עם הידע שיש לך היום על המקצוע (ועל פרנסת המשפחה....) ועל התנאים הנלווים, האם היית בוחר שוב את אותה הדרך?....
מקווה שאתה מרגיש יותר טוב -וגם: חג שמח....