המצב אכן קשה כשם שהוא קשה היום בכל המשק. תחום הבניה לרוב נפגע ראשון בתקופות של מיתון ובזה אין הבדל בין אדריכלות לאדריכלות נוף. בעבר היו תקופות טובות יותר עד 1995 היתה פריחה בתחום אדריכלות הנוף בארץ עד השקיעה שבאה בתום עידן "השלום".
אני מבין את ההתלבטות אולם קשה מאוד לבחור מקצוע עפ"י תנודות השוק הבלתי יציב שלנו, כדאי אולי ללמוד יותר על נטיות הלב שלך יתכן והן יעזרו לך לבחור כיוון.
לגבי ארכיטקטורה או אדריכלות נוף (נתעלם לרגע מהדמיון והשוני בינהם)
ישנה בשורה טובה ובשורה רעה: הטובה- שני המקצועות יפים הרעה- בשניהם כסף זה לא הצד החזק. אני מניח כי גם היום ניתן למצוא עבודה בשני המקצועות בקלות יחסית (יותר מאשר בהיי-טק)
חשוב שתדע- התכונות החשובות לאדריכל, מעבר לאהבה הרבה למקצוע הם: סבלנות והרבה אופטימיות
אם יש לך את שניהם כדאי להמשיך הלאה.
אשמח לעזור בהמשך,
רז.