הי ליאב
לפני 20 שנה עמדתי באותו מצב. אהבתי גנים ונוף ולא רציתי ללמוד בטכניון בגלל ששם הדגש היה על אדריכלות ופחות על מה שאהבתי. סיימתי את הפקולטה לחקלאות
במסלול תיכנון גנים . אז לא היתה כל הבנה לצורך האדם מיקצועי בתחום הצומח והנוף בעת תיכנון בית ובמשך 15 שנים לא עבדתי בתחום.
לשימחתי המצב השתנה ויש דרישה היום ויותר מודעות לחלקה של הסביבה ומקדישים לזה תשומת לב ומשאבים.
היום אני מוצפת עבודה ולדעתי זהוא תחום שילך ויתפתח בארץ כמו שעיצוב פנים הוא חלק חשוב גם עיצוב חוץ יהפוך לכזה.
אז------לך עם הרצונות שלך ותלמד מה שאתה אוהב.
לאף אחד אין ביטוח והבטחה של עבודה לאחר סיום הלימודים.
אפילו לא לעורכי דין...
בהצלחה
:)