בתוכניות של הבית האדריכל כלל משטח יציאה מהסלון. פלוס שביל צר עד לכניסה צידית של הבית ומשטח מול הדלת. האדריכל לדאבוננו לא שמנו לב. לא הכניס בתוכניות שביל גישה לבית שבו אמורות להיות 3 מדרגות. מה עושים במצב כזה. אם נעשה שביל גישה לפני טופס 4 . האם יכולה להיות בעיה? כרגע אין שום דרך להיכנס מהשער עד דלת הכניסה . בתוכניות שהגשנו אין שביל גישה. לפי ידעתי יש עדיין כעשרים מטר שמותר לעשות בטון וריצוף. השאלה האם זה יכול להוות בעיה בבדיקה לפני טופס 4 . תודה