שלום יש לי משאבה פריסטלטית לגינה בינונית (ראו תמונה). לאחרונה כל הנורות מהבהבות והיא לא מסתובבת. המוזר הוא שהיא מהבהבת גם שאני מכבה אותה עם הכפתור למטה - אם מחשב ההשקייה במצב on ומשאבת המים עובדץ - המדשנת מהבהבת גם כשאמורה להיות כבויה בעזרת הכתור למטה.
יש למישהו נסיון להבין מה קרה ? האם זה המשאבה או אולי המחשב לא מזין אותה מספיק טוב ?
יש לציין שלא מזמן החלפתי צינורית והיא עבדה לאחר מכן כחודשיים.