בית מקבלן..הגענו לשלב הגינון ומקים הגינה רואה הרבה סעידה.מה מומלץ למיגור? הציע כימי ואם לא יעזור טרמי. כמו כן אמר שהאדמה היתה נגועה ושנכון היה לבקש מהמקבלן לרוקן השטח מאדמה ואז הגנן מביא אדמה משלו - לא נגועה בסעידה. הגיוני?
אני בונה בית נוסף ושוקל עצתו. במקרה כזה הקבלן יכוללא להסכים לרוקן האדמה? מה עלות פינוי אדמה? מה עלות אדמה גננית?