מתגוררת במקבץ של 4 בתים פרטיים בשורה. לאורך יש דרך ברוחב 4 מטר ואורך 10 מטר. המשתלבת בת עשר שנים ושקעה/התרחקה מהבתים - חריצים וקמטים. כדי לתקן לחדש: כדאי לפרק ולהשתמש באבנים הקיימות או הכל מחדש כולל חומר הגלם עצמו? כמובן שתשתית חול ומצע תחודש ותסודר הפעם.
מה מחיר מטר עבודה משתלבת?חומר? אשמח להמלצה על קבלן פיתוח מוצלח באזור זכרון יעקב/חדרה.תודה רבה