אני קורא בפורם זה מדי פעם ואני חייב לציין שיש פה שיחות משעממות. כנראה שהאינטרנט אינו מצליח ליצור מקום לדיאלוג ולשיחה אמיתית. מקום שבו מעלים רעיונות ומתווכחים. נראה לי שמי שבאמת מתעניין בנושא כדי שילך לטייל בגנים שילך ללמד וסתם אפשר לשוחח עם חברים. נראה לי שהפורום מתאים לשאול שאלות קצרות ולתת תשובות קצרות וזה לרב פשטני ומשעמם. צריך לכתב קצת יותר משני משפטים ע"מ להעביר רעיון מסוים.
ולמשפט מעניין שאמר לי רואה החשבון שלי לשאלתי מה אפשר לעשות לגבי המצב בין הישראלים לפלסטינאים. הוא אמר לפעמים אין מה לעשות. אז לכל המיואשים מהשמאל אל תהיו כה עצובים כי כנראה שהעולם לא בשליטתינו ונראה שיש לו את הקצב שלו. נראה לי שעדיין המצב לא בשל לשינוי משמעותי משני הצדדים. האמירה הזו אינה אמורה להרפות את ידי מחנה השלום רק להגיד שהערבים צריכים להבין שנוככותינו כאן היא עובדה והם צריכים להפנים שהמצב באזור הישתנה ולא נחזיר אותו לתקופה שלפני 1948. והיהודים צריכים להבין טוב טוב שלפלסטינאים מגיע להיות אזרחים סוג א ומגיע להם מדינה. אני מאד מקווה שלא נצטרך להמתין יותר מדי כי לפי דעתי זמננו הולך ומתקצר. למי שחושב ששיש סתירות בקטע הקטן הזה... יכל להיות שהוא צודק.