שלום יאיר.
.
נכנסתי לאתר שאבא שלך עשה לך ומאוד התרגשתי משיריך.
.
אני חושב שאתה כותב נפלא.
שיר "האביב" ו"שיר המספרים" הם מהחביבים עלי.
אתה יכל להוציא ספר של השירים שלך, הם טובים לא פחות משירי משוררים "גדולים".
אשמח לשמוע ממך וד"ש למשפחתך.
.
גידי גוב
.
.
בני, יאיר, קיבל את המכתב זה בדואר אלקטרוני.
מצאתי לנכון להעתיק את תוכן המכתב לפורומים באינטרנט.
פגשתי את גידי גוב
במסיבה שאורגנה ע"י העמותה "קו לחיים"
ולכן בוודאות ידוע לי שהמכתב באמת מגידי גוב.
.
אבא של יאיר.