אני חושב שיש בארץ מחסור ו-חוסר מודעות למקצוע אדריכלות ושצריך שתהיה מודעות כדיי שאנשים ידעו להפוך את הסביבה לנעימה יותר חבל שאין בכל האוניברסיטאות בארץ לימודי אדריכלות אני מקווה שייבנו עוד בתי ספר ופקולטות לאדריכלות כי זה מקצוע נחמד ומעניין וככה אנשים ילמדו להפוך את המקום לנעים יותר ואוליי כך המנטליות הישראלית העצבנית תישתנה לטובה