שוב מתעניינת לגבי מידע על מאמרים וחומר העוסק בגנים שכונתיים בעיר :
- ברמה של מערכות שיקולים לקביעת אופי הגן( אם יש כאלה ).
- הרמה הפסיכולוגית : הצורך האנושי בניתוק משאון העיר
- ברמת התיכנון : האקלים והצמחיה ארץ ישראלית והשאלה האם נלקח בחשבון בתכנון הגנים הציבוריים היום ?
אשמח מאוד לכל רעיון בנושא !