לרז- כמה טוב שחזרת לפורום. תמיד מענין לקרא את התשובות שלך שנכתבות בהמון רצון טוב, אהבה וקשב. לי זה מעניק המון אופטמיות.
לאחרונה הפורום היה עמוס שאלות לגבי האם ללמד אדריכלות נוף. אני רוצה לומר לכל המתלבטים שהעבודה הזו היא שליחות. לתרום ולהשפיע אפילו קצת על האוירה והנוף הכללי בארץ ואפילו בעולם, זה דבר נפלא שאין שני לו. אני מקווה שאי שם ברחבי הארץ נישארו עוד אנשים יפים שיוכלו לעזור לי ולילדי לשמור ולפתח את תבנית נוף מולדתינו. נמאס לי מהציניות, מרדיפת הבצע, מהקוטריות, ומאוזלת היד. יש המון מה לתרום לשנות ולקדם, כך אני מאמין, וגם העבודה (הלא קלה לפעמים) תביא שכר.