אני בוגרת טריה של מסלול אדריכלות נוף בטכניון. התחלתי לעבוד במשרד נוף ואני מרגישה שאני מועסקת בתור שרטטת. לא ברור לי מה ההבדל במשרד בין העבודה שניתנת להנדסאים לבין אדריכלי נוף. אם הייתי הנדסאית יכולתי להיות כבר עם נסיון של שנתיים לפחות(והשכר בהתאם).
מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב? אני חוששת שהיום בו אתחיל לתכנן רחוק מאוד...
אשמח לדעת שיש קצת אור בקצה המנהרה...