שלום
אני נמצא במצב בו קרוב לודאי היתם רובכם
בחירת מסלול הלימודים
אני מרגיש את אהבת הטבע הסביבה אוקולגיה ומצד שני עיצוב ואסטטיקה, נושא אדריכלות הנוף קוסם לי
ברצוני להתחיל ללמוד מקצוע זה אך אני בהתלבטות קשה למציאת מקום לימודים שיתאים לצרכי
- בדקתי את התכניון, סביבת לימודים מאוד מקצועית אך מקובעת ולניארית סביבה שלא מתאימה לי דבר נוסף הינו רף ציונים גבוהה שאינו מאפשר לי קבלה
- בבצלאל מסלול לימוד זה הופסק
-לכן נשרו לי האופציות של לימודי ההנדסאי, או באורט כ"ס או במדרשת רופין.
מבדיקה התברר לי על סביבה יותר מקצועית באורט כ"ס ואופציה ללימודי המשך לתואר בח"ול השלמה של כשנה וחצי.
אני בספק אם דבר זה אפשרי.
1.האם מצב זה ראלי לדעתכם, האם ידוע לכם על מוסד בחו"ל שמכיר בתואר הנדסאי מהארץ ללימודי המשך לתואר
2.אונברסיטה ממולצת בחו"ל ללימודי אדריכלות נוף
3. מישהוא שלמד הנדסאי נוף שיכול לתת לי טיפים
4. והאם בכלל להתחיל ללמוד לימודי הנדסאי, לימודים בחול אני יודע שזה אפשרי אבל להשאיר הכל מאחור בארץ ...אני עדין מחפש אופציות נוספות.
המון תודה על עזרתכם
ליאב