Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן הדפסה
נושא:

אני נמצא במצב בו קרוב לודאי היתם רובכם


מחבר ההודעה: ליאב- דוא"ל לכותב
בתאריך: 15/11/2001 15:46:35
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
הדפסה
שלום אני נמצא במצב בו קרוב לודאי היתם רובכם בחירת מסלול הלימודים אני מרגיש את אהבת הטבע הסביבה אוקולגיה ומצד שני עיצוב ואסטטיקה, נושא אדריכלות הנוף קוסם לי ברצוני להתחיל ללמוד מקצוע זה אך אני בהתלבטות קשה למציאת מקום לימודים שיתאים לצרכי - בדקתי את התכניון, סביבת לימודים מאוד מקצועית אך מקובעת ולניארית סביבה שלא מתאימה לי דבר נוסף הינו רף ציונים גבוהה שאינו מאפשר לי קבלה - בבצלאל מסלול לימוד זה הופסק -לכן נשרו לי האופציות של לימודי ההנדסאי, או באורט כ"ס או במדרשת רופין. מבדיקה התברר לי על סביבה יותר מקצועית באורט כ"ס ואופציה ללימודי המשך לתואר בח"ול השלמה של כשנה וחצי. אני בספק אם דבר זה אפשרי. 1.האם מצב זה ראלי לדעתכם, האם ידוע לכם על מוסד בחו"ל שמכיר בתואר הנדסאי מהארץ ללימודי המשך לתואר 2.אונברסיטה ממולצת בחו"ל ללימודי אדריכלות נוף 3. מישהוא שלמד הנדסאי נוף שיכול לתת לי טיפים 4. והאם בכלל להתחיל ללמוד לימודי הנדסאי, לימודים בחול אני יודע שזה אפשרי אבל להשאיר הכל מאחור בארץ ...אני עדין מחפש אופציות נוספות. המון תודה על עזרתכם ליאב