שלום,
ניסיתי הכל ושיחקתי עם כל ההגדרות של הייצוא, אבל כשיש לי SHEET עם TITLEBLOCK ברוויט שאני מנסה לייצא לקובץ DWG, ה-TITLEBLOCK לא יוצא יחד עם שאר הקובץ, אלא זה מגיע רק ה-VIEW - גם ב-paperspace וגם ב-model space. יש למישהו רעיון??
נשבר לי מהתוכנה המטומטמת הזו - זה אותה חברה ושום תוכנה שלהם לא מסוגלת לתקשר אחת עם השניה...