Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

טוב אז כך,


מחבר ההודעה: גל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/01/2004 10:26:18

תוכן ההודעה:

אם תקראו את חוק התכנון והבנייה תבינו ואני ממליץ.

ובקצרה,

אם אתה מתכנן, אתה הרי יודע שיש הבדל גמור בין תוכניות, המפותחות בשלב תכנון לרמה של "בקשה להיתר" לבין תוכניות המפותחות בשלב "לביצוע" כאשר בדרך יש עוד שלב או שניים לפי רמת המתכנן.

ועכשיו פסיכולוגיה,

כמובן אינך יכול לכפות, אנחנו (המתכננים) לא שוטרים !
אך עבודתנו צריכה להיות לפי שיקולנו (לפי החוק כמובן).
צריך להסביר ללקוח (גם בכתב) כי הפעולה והשרות הנדרש ע"י דרוש היתר בהמשך,
וכך לקבל את העבודה, הלקוח כמובן לא יוכל לעשות כלום עם תוכנית "שלב הייתר" הרי אין שם פרטי בנייה והתוכנית גם לא מסומנת "לביצוע".
יש לעשות חוזה עם תשלום שלא קשור (וזה אחד הוויכוחים הגדולים שיש לי עם קולגות)
לתהליך הבנייה. התשלום חייב להיות על כל העבודה !
כך שבשלב מסויים אם הלקוח רוצה לעבור עבירה, זאת זכותו בכל מדינה דמוקרטית (כמובן שידע כי ישלם על כך).
אז המתכנן ידרוש את (כספו את כולו) ביושר וכך גם מגיע לו.

לסיכום
כדרישת החוק, חוזה בכתב ! ובנוסף עם לקוחות כאלו כל נקודה קריטית בכתב.

בהצלחה
גל

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בניה ללא היתר -- אורן 12/01/2004 1:05:25    
     לדעתי הבלתי בדוקה,
    אבקה 12/01/2004 9:03:25   
         טוב אז כך,
        גל 12/01/2004 10:26:18   
             המשך לתגובתך
            אורן 12/01/2004 13:36:52   
                 ל-אורן
                גל 12/01/2004 14:03:48   
                     האם עלינו להבין מכאן
                    אבקה 12/01/2004 23:03:08   
                         ל-אבקה...אתה באמת רוצה התייחסות לשאלותיך
                        גל 13/01/2004 16:10:28   
                             זה מה הבנתי ממשפטים 3 ו- 4 במכתבך מ-12.1.04.
                            אבקה 14/01/2004 13:57:01   
     אורן הישמר לך.
    pili 12/01/2004 19:11:02   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]