Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

ברצינות,


מחבר ההודעה: אבקה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/01/2004 0:59:07

תוכן ההודעה:

איני מוצא כל יופי בכך שאורבים לאזרח התמים שיכשל בגלל שלא קרא והטמיע את כל החוקים והתקנות שאתה מכיר בע"פ. וזה נעשה דווקא ע"י הרשויות, שמענישות את האזרח על-כך שלא היה מודע לחוק, אותו אמורות הרשויות האלה לדעת.
נכון, הקלשאה אומרת שאי ידיעת החוק אינה פוטרת.
אבל ישנם מקרים בהם היא כן פוטרת (טעות בחוק) והפרשנות השיפוטית עשויה כן להתחשב באותם מצבים.
העניין הוא מוסרי וגילוי רצון טוב.
הרי הרבה יותר הגיוני וצודק (בעיני)שאותה רשות, שמקבלת את מסמכי הבקשה להיתר תבדוק אותם ותתריע על אפשרות לבעיה, ולא תחכה שהאזרח יכשל במשהו כדי להתנפל עליו ורק אז לבדוק.
האזרח אינו יודע את כל החוקים, אך איש המקצוע שעושה עבורו עבודה או עומד מולו ברשות - כן אמור לדעת, להבין, ולדעתי גם להדריך.
הלא גם ידען מאושר כמוך עשוי להתקל במקרים שאינו מודע לכללים מסויימים בתחומים שאינו בקי בהם, והגוף הרשמי שעומד מולו יושב בחיבוק ידיים ומחכה לתפוס אותו במכשלתו.
אני עדיין קורא. הפד"אור עולה לאט אצלי.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בית בלי היתר בניה -- ארד 05/01/2004 23:52:14    
     ל-ארד...כתבת "והכל תקין"...אז מה אתה שואל:
    גל 06/01/2004 9:55:00   
         אז מה, גל,
        אבקה 06/01/2004 10:46:35   
             ל-אבקה...זה כל היופי בשיטה הזאת
            גל 06/01/2004 14:29:32   
                 ברצינות,
                אבקה 07/01/2004 0:59:07   
                     כן, ברצינות
                    גל 07/01/2004 15:46:00   
     מס´ שאלות להבהרה:
    א´ 06/01/2004 10:42:27   
         הבהרה
        ארד 06/01/2004 22:20:13   
             גל אמיתי, כל השאר לא
            א´ 06/01/2004 22:43:04   
     טיול
    pili 06/01/2004 12:21:46   
         פילי
        צודקת 06/01/2004 23:33:24   
     תשובה רצינית לשאלתך
    יוסף 13/01/2004 1:06:28   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]