Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

היי דניאל, שבוע טוב


מחבר ההודעה: גל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/12/2003 18:39:54

תוכן ההודעה:

ראשית אציין כי עשית בסדר גמור,
כתבת תוכניות "לעיון" וכך זה צריך להתבצע.
בשלב זה התוכניות עדיין לא מפותחות עד כדי רמת "למכרז" וכמובן לא "לביצוע".
ואתה שומר על תקן סימון זה וזה יפה.

עד כאן בנושא המקצועי עשית כמתבקש בחוק !

בנושא האנושי,

אם יש לכך "חשש" כפי שכתבת, במקרים כאלו מוציעים מכתב, ובו תכתוב ללקוח ותסביר לו, כמובן בלי להאשים אותו בשום דבר ולא לגרום לאי נוחות.

במכתב תציין עד העבודה שהתבצעה עד כה, וכן שנמסרו תוכניות לעיון בלבד עבור, הערכה תקציבית. הוסף כמובן, שורה הוראה על התוכנית האוסרת על שימוש בתוכניות כתוכניות לביצוע !

ובזה עשית הכל כדי להגן על עצמך!!!

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 אך מה קורה אם החלו עבודות ולא נודע לך עליהם? -- דניאל 13/12/2003 1:35:58    
     סליחה! שייך לשרשור קודם. תגובה לגל.
    דניאל 13/12/2003 1:36:38   
     בניה לפני היתר בניה
    דן 13/12/2003 8:31:48   
         תפקיד האדריכל המתכנן
        איתן כרמל 13/12/2003 8:40:24   
             אתה לא מפקח המטעם הרשות
            גל 13/12/2003 12:50:40   
     לדניאל, במקרה כזה, = שאלה אחרת
    גל 13/12/2003 12:41:58   
         תודה! אך שאלה נוספת לי!
        דניאל 13/12/2003 14:46:18   
             היי דניאל, שבוע טוב
            גל 13/12/2003 18:39:54   
                 תודה גל! אשמח גם לתגובה מעו"ד פורום זה ,תודה מראש!
                דניאל 13/12/2003 19:56:03   
                     לדניאל, רק לדעתי
                    גל 13/12/2003 20:06:27   
                         תשמע גל...
                        עופר 13/12/2003 21:04:08   
                             עפר, הרי "שיכור"
                            גל 13/12/2003 21:36:16   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]